سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درباره ما

  mrdiktator[0]

من نه عاشق هستم ونه محتاج نگاهی که بلغزد بر من من خودم هستم و یک حس غریب که به صد عشق و هوس می ارزد

موضوعات

صفحات اختصاصی

حرم

صلا نویسنده از همون اول مطلب به اشتباه رفته و همون خطایی که به دیگران نسبت میده رو خودش مرتکب شده. خودبزرگ بینی و خود حق بینی و خود درست بینی و بد تر از همه خود بصیر بینی و اتهام بی بصیرتی به دیگران!

یک سری پیش فرض اشتباه هم واسه خودش فرض کرده، بدون اینکه اونها رو بیان کنه، مدام ازشون نتیجه گرفته

مثلا پیش فرض گرفته که "انتخاب قالیباف مصلحت ملی بوده" کی گفته ؟!

بعد ببین با همین پیش فرض نتیجه گرفته کسانی که به نفع قالیباف نرفتن کنار، خیانت کردن!!!

جلیلی قول کناره گیری به کسی نداده بود و با کسی ائتلاف نکرده بود که نویسنده ازش انتظار چنین کاری داشته! این هم از اون دسته پیش فرض هاست که آقای نویسنده واسه خودش داره

یک جای مطلب، اسم چندین نفر رو ردیف کرده و همه رو با هم کوبیده، بدون اینکه نظر هر کدوم رو بیان کنه و به صورت دقیق نقد کنه، اون وقت در ادامه ادعا کرده که هیچ کدام از اینها فهم درستی از سیاست ندارند!!!! واعجبا که این نویسنده فسقلی فهم خودش رو از همه اونها که عمری است در سیاست و مذهب و فرهنگ زخم خورده اند، بیشتر میدونه!!! اندازه فهمیدن هر کس که به اندازه یاوه گویی هاش نیست.

حالا که این همه آدم پیر شده در سیاست، نمیفهمند، آنها که می فهمیدند کدامشان پشت سر قالیباف قرار گرفتند؟! پرویز پرستویی و شهرام ناظری؟!

یک جایی نوشته " چه فایده که اول به حجت شرعیشان عمل می‌کنند و بعدا پشیمان ‌می‌شوند؟ " مگه کسی از عمل به حجت شرعی اش پشیمون شده ؟!! این هم از همون پیش فرض هاست که نویسنده واسه خودش داره

و البته حرف زیاده در این مورد، برای کسی که جواب بخواد، همین قدر کفایت میکنه


نوشته شده توسط  mrdiktator  در تاریخ شنبه 93/6/15 | 10:59 صبح